Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ! ΤΟ Ν/Σ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΗΜΕΡΑ

Επιτέλους, κατατέθηκε σήμερα στην Βουλή το πολύπαθο ν/σ! Μετά από ένα μήνα εντατικής κινητοποίησης 25 ενώσεων καταναλωτών με.. αλλεπάλληλες επιστολές προς πρωθυπουργό και αρμόδιους υπουργούς, αλλεπάλληλα δελτία τύπου, πολλά δημοσιεύματα και εκπομπές, μεγάλη διακίνηση στο διαδίκτυο, συνέντευξη τύπου, υποστήριξη του αιτήματος από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, την ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ ικανοποιήθηκε το αίτημά μας. συγκέντρωση άνω των 4.000 ηλεκτρονικών υπογραφών, πάνω από 40 μηνυμάτων συμπαράστασης από ενώσεις καταναλωτών και οργανώσεις- υπουργεία -άλλους δημόσιους φορείς Ευρώπης και Αμερικής, που ασχολούνται με την υπερχρέωση… …Η κυβέρνηση, υποχρεώθηκε να τιμήσει τις προεκλογικές και μετεκλογικές δεσμεύσεις της… Οι ενώσεις καταναλωτών θα μελετήσουν το ν/σ στην τελική του μορφή με την οποία κατατέθηκε, θα εκφέρουν την άποψή τους στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής και θα την κοινοποιήσουν στα ΜΜΕ.- .- Συμμετέχουσες Ενώσεις 1.Βιοκαταναλωτές για Ποιοτική Ζωή «ΒΙΟΖΩ» 2.Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση Φλώρινας ( ΕΚΑΤΟ) 3.Ένωση Καταναλωτών ‘’Η Ποιότητα της Ζωής’’ (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ) 4.Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας 5.Ένωση Καταναλωτών Καβάλας (ΕΝ.Κ.ΚΑ) 6.Ένωση Καταναλωτών Λέσβου (ΕΝ.ΚΑ.Λ) 7.Ένωση Καταναλωτών Νομού Αιτωλοακαρνανίας 8.Ένωση Καταναλωτών Ροδόπης 9.Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών – ΕΛ.ΚΕ.ΚΑ 10.Ένωση Καταναλωτών Χίου 11.Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Έβρου (E.Π.Κ.Ε) 12.Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Κιλκίς (ΕΝΩ.Π.ΚΑ) 13.Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών (Ε.Π.ΚΑ.Σ) 14.Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) 15.ΙΝΚΑ Ηλείας 16.Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ) 17.ΙΝΚΑ Μακεδονίας 18.Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου (ΙΝΠΚΑ ΗΠΕΙΡΟΥ) 19.Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Νομού Κοζάνης (ΚΕ.Π.ΚΑ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ) 20.ΝΕΟ ΙΝΚΑ 21.Μοτοσικλετιστική Ένωση Καταναλωτών (ΜΟΤ.Ε.Κ.) 22.Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Υπηρεσιών 23.Σύλλογος για τα Δικαιώματα του καταναλωτή και του Πολίτη (ΔΙ.ΚΑ.Π) 1. ΙΝ.ΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝ.ΚΑ/ΓΟΚΕ) 2. Πανελληνία Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών (Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ)

Τουριστικά Πρακτορεία


Τα τουριστικά πρακτορεία αποτελούν συνήθως το πρώτο βήμα για τη διοργάνωση ενός ταξιδιού και των διακοπών όλων μας.

Ορισμένες φορές, όμως, στις συναλλαγές μας παρατηρούνται και προβλήματα:

- Αλλαγή ξενοδοχείου ή επιπέδου στο δωμάτιο του ξενοδοχείου.

- Ακύρωση πτήσης.

- Έκδοση υπεράριθμων εισιτηρίων.

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται στις σχέσεις με το πρακτορείο, καλό είναι να γνωρίζουμε και να προσέχουμε τα εξής:

- Tους όρους της σύμβασης με το πρακτορείο και τι προβλέπεται σε περίπτωση ακύρωσης της συμφωνίας.

- Tο πρακτορείο να είναι ενημερωμένο μέλος των αρμοδίων επαγγελματικών ενώσεων ώστε να ακολουθεί τους κανόνες που ισχύουν στην αγορά.

- Αν το πρακτορείο εφαρμόζει όλους τους κανόνες ασφαλείας, που ορίζονται από τους κανονισμούς για τη διοργάνωση ταξιδιών και λοιπών δραστηριοτήτων.

- Σε περίπτωση που οι συμφωνίες γίνονται μέσω του διαδικτύου να διαβάζουμε τους όρους, προσέχοντας εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι φερέγγυο.

- Σε περίπτωση εξαπάτησης ή αθέτησης της συμφωνίας, να επικοινωνούμε άμεσα και να καταγγέλλουμε το γεγονός με τη Γραμμή Καταναλωτή (1520) ή το Κέντρο Παραπόνων του ΕΟΤ (1571)