Κυριακή, 11 Ιουλίου 2010

: 1 Δισ. ευρώ ξόδεψε η βιομηχανία τροφίμων για να μας κοροϊδέψει

troktiko: 1 Δισ. ευρώ ξόδεψε η βιομηχανία τροφίμων για να μας κοροϊδέψει: "– Απεστάλη με Google Toolbar"

Καλοκαιρινές εκπτώσεις

Η έναρξη των καλοκαιρινών εκπτώσεων φέτος στα εμπορικά καταστήματα ορίσθηκε η 15η Ιουλίου, με καταλυτική ημερομηνία την 31η Αυγούστου. Σε αυτό το διάστημα, η πλειονότητα του καταναλωτικού κοινού θα σπεύσει να επωφεληθεί των χαμηλών τιμών των προϊόντων, υποπίπτοντας όμως σε μια σειρά λαθών που ουσιαστικά θα έχει ως αποτέλεσμα την μελλοντική τους οικονομική επιβάρυνση. Συνεπώς οι καταναλωτές, οφείλουν να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί τόσο πριν όσο και κατά την διάρκεια των αγορών τους. Το Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου λοιπόν εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό στα ακόλουθα: 1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως δια γραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται. 2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. "50% έκπτωση"). 3. . Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.  • Σύνηθες φαινόμενο μερικών εμπόρων, ευτυχώς όχι όλων, είναι: o Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής. o Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό. Το Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου συμβουλεύει τους καταναλωτές: Καταγράψτε τις ανάγκες σας : Πριν βγείτε στην αγορά θα πρέπει να έχετε αξιολογήσει και καταγράψει τις ανάγκες σας. Δίχως ανάλογη προετοιμασία, το πιθανότερο είναι να αγοράσετε κάτι το οποίο μάλλον περιττό θα κριθεί παρά ουσιαστικά χρήσιμο και αναγκαίο. Μη πέσετε θύματα της υπερκατανάλωσης. • Να αντιμετωπίζετε με επιφυλακτικότητα τις μεγάλες εκπτώσεις : Εξετάστε την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων και να κάνετε πάντα σύγκριση τιμών ιδίων προϊόντων από κατάστημα σε κατάστημα πριν προβείτε στην επιθυμητή αγορά. • Την τιμή που είχε ένα προϊόν πριν την έκπτωση την ξέρει μόνον ο καταστηματάρχης και ο μόνος που μπορεί να την ελέγξει είναι ο καταναλωτής που την είχε καταγράψει. • Εάν διαπιστώσουμε ότι σε κάποιο προϊόν που είχαμε επισημάνει την τιμή του πριν τις εκπτώσεις, ο πωλητής γράφει άλλη τιμή για να παρουσιάσει μεγαλύτερη έκπτωση, του το λέμε, για να μην έχει την εντύπωση ότι αποδίδουν τέτοιου είδους τεχνάσματα που προσβάλουν εκτός από τον ίδιο όλη την τοπική αγορά. Η ριζική αλλαγή στα είδη της βιτρίνας μετά την έναρξη των εκπτώσεων θεωρείται ύποπτη. • Μην αγοράζετε προϊόντα επειδή είναι φθηνά : Τέτοια λογική μπορεί να αποβεί μοιραία για την υποτιθέμενη σωστή διαχείριση χρήματος που θέλουμε να κάνουμε. Τα προϊόντα θα είναι περιττά όσο φθηνά και αν είναι. • Προτιμάτε εποχιακά είδη : Κατά την περίοδο των εκπτώσεων, μπορείτε να επωφεληθείτε κυρίως από εποχιακά είδη (ένδυσης – υπόδησης), τα οποία θα τα βρείτε φθηνότερα παρά από είδη οικιακής χρήσεως, ηλεκτρονικές συσκευές, εξοπλισμό, έπιπλα. Οι τιμές αυτών των προϊόντων αυξομειώνονται καθ’ όλη την διάρκεια τους έτους. Έτσι μπορείτε να πετύχετε μια συμφέρουσα τιμή στα ανάλογα προϊόντα σε όλη την διάρκεια του χρόνου και όχι απαραίτητα σε περίοδο εκπτώσεων. • Πιστωτικές Κάρτες : Ειδικά την περίοδο των εκπτώσεων οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα φειδωλοί στην χρήση πιστωτικών καρτών, αφού η υπερχρέωση πλέον αυτών των καρτών αποτελεί την μεγαλύτερη πληγή για τα περισσότερα νοικοκυριά. Προσοχή λοιπόν στην υπερχρέωση των πιστωτικών καρτών. Ελέγχουμε το ποσόν που μας χρεώνουν στο κατάστημα και στον αναλυτικό λογαριασμό της τράπεζας.- H τιμή των προϊόντων δεν πρέπει να αυξάνεται αν πληρωθεί με πιστωτική κάρτα. Η περίοδος των εκπτώσεων αποτελεί ευκαιρία για τους καταναλωτές να αγοράσουν σε χαμηλότερες τιμές κανονικά και όχι ελαττωματικά προϊόντα. Οι συνήθεις δικαιολογίες μερικών εμπόρων: «σε περιόδους εκπτώσεων αλλαγές προϊόντων και επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται», δεν ισχύουν στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος. . Αν οι έμποροι θέλουν να πωλήσουν ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να το επισημαίνουν εγγράφως στους καταναλωτές και να κατεβάζουν ακόμα παρακάτω τις τιμές με την επισήμανση ότι αυτά τα προϊόντα δεν επιστρέφονται . • Δεύτερη γνώμη: Πηγαίνοντας να αγοράσετε κάποιο προϊόν, θα μπορούσατε να εμπιστευθείτε την γνώμη ενός δεύτερου ατόμου. Τις περισσότερες φορές η αυξημένη μας επιθυμία κατανάλωσης και εξοικονόμησης χρήματος, μας καθιστά άκαμπτους να αποφασίσουμε εάν ένα προϊόν είναι καλό και ταιριάζει στις ανάγκες μας. Η ήρεμη γνώμη του άλλου ατόμου, θα μας βοηθήσει να αποφασίσουμε και να αξιολογήσουμε τις ουσιαστικές μας ανάγκες. • Απόδειξη: Μην ξεχνάτε ποτέ να ζητάτε την απόδειξη που συνοδεύει τις αγορές σας, όχι μόνον γιατί την απαιτεί ο νόμος, αλλά και θα χρειασθεί για τυχόν αλλαγή του προϊόντος.. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τις αγορές μας βαραίνει πρωτίστως εμάς τους ίδιους. • Εγγύηση: Επίσης μη ξεχνάτε την εγγύηση και τις οδηγίες χρήσης που μπορεί να συνοδεύουν το προϊόν και να είναι στην ελληνική γλώσσα. • Προσφορές: Στις προσφορές πρέπει να υπάρχει αναρτημένη πινακίδα που να ενημερώνει ότι γίνονται προσφορές. Επίσης το προϊόν πρέπει να έχει δύο τιμές αρχική και η τιμή προφοράς (όχι σε ποσοστό έκπτωσης ).Προσοχή !!!! Στις προσφορές συνήθως αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, εάν μετανιώσουμε δεν έχουμε δυνατότητα αλλαγής. Να θυμόμαστε πάντα ότι η βιασύνη και η νοοτροπία του να προλάβουμε πριν εξαντληθούν τα προϊόντα, δεν αποτελεί τον καλύτερο τρόπο συμπεριφοράς την περίοδο των εκπτώσεων. Ιδιαίτερα να προσέχουμε οι αγορές μας να μην γίνονται σε ώρες αιχμής των καταστημάτων, γιατί ελλοχεύει ο κίνδυνος κλοπής προσωπικών μας ειδών. Έτσι αντί να επωφεληθούμε των προσφορών, θα επωφεληθούν οι επιτήδειοι «εραστές» του χρήματος ζημιώνοντας φυσικά την τσέπη μας. -Εξασφαλίστε τα οικονομικά σας συμφέροντα αγοράζοντας ποιοτικά προϊόντα με όλες τις από τον νόμο απαιτούμενες ενδείξεις και μη ξεχνάτε το τρίπτυχο: Ελέγχω- Συγκρίνω- Επιλέγω Ποιότητα και τιμή των προϊόντων -Για τυχόν παρατυπίες κατά την διάρκεια των αγορών σας στην περίοδο των εκπτώσεων μη διστάσετε να επικοινωνείτε με το Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου  στο τηλ.2651065178 η 6946290582.-

Περισσότερα δικαιώματα για τους επιβάτες στην ακτοπλοΐα .!

Οι επιβάτες των πλοίων θα απολαμβάνουν περισσότερα δικαιώματα από το 2012, μετά από την έγκριση του σχετικού κανονισμού από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο την Τρίτη (6.07.10). Οι νέοι κανόνες προβλέπουν την αποζημίωση των επιβατών σε περίπτωση καθυστέρησης, καθώς και τη δωρεάν παροχή βοήθειας στα άτομα με αναπηρία. Το ΕΚ ασκεί πιέσεις για την παροχή αντίστοιχων δικαιωμάτων στους επιβάτες των λεωφορείων και των πούλμαν, αλλά το θέμα θα πρέπει πρώτα να τεθεί υπό διαπραγμάτευση με τα κράτη μέλη. Καθυστερήσεις ή ακυρώσεις ακτοπλοϊκών δρομολογίων Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, σε περίπτωση που ένα τακτικό δρομολόγιο επιβατικού πλοίου ή ferry boat ακυρωθεί ή καθυστερήσει πάνω από 90 λεπτά, οι επιβάτες θα έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν άλλα δρομολόγια (ώστε να φτάσουν νωρίτερα στον προορισμό τους), είτε να αποζημιωθούν το κόστος του εισιτηρίου τους και να μην ταξιδέψουν (ή διαφορετικά να επιστρέψουν στο λιμάνι από όπου ξεκίνησαν με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρίας). Οι κανόνες αυτοί δεν θα ισχύουν σε περίπτωση καθυστερήσεων λόγω των καιρικών συνθηκών ή άλλων αιτίων πέρα από των έλεγχο της εταιρίας. Επιπλέον, θα πρέπει να παρέχεται γεύμα στους επιβάτες, όπου αυτό είναι δυνατόν. Ανεξαρτήτως του αν θα επιλέξουν να ταξιδέψουν ή όχι, οι επιβάτες θα δικαιούνται αποζημίωση ύψους 25% του εισιτηρίου τους στις εξής περιπτώσεις: • για ταξίδια προγραμματισμένης διάρκειας έως και 4 ωρών που καθυστερούν τουλάχιστον 1 ώρα, • για ταξίδια προγραμματισμένης διάρκειας 4-8 ωρών που καθυστερούν τουλάχιστον 2 ώρες, • για ταξίδια προγραμματισμένης διάρκειας 8-24 ωρών που καθυστερούν τουλάχιστον 3 ώρες, • για ταξίδια προγραμματισμένης διάρκειας 24 ωρών και άνω που καθυστερούν τουλάχιστον 6 ώρες. Εάν η καθυστέρηση υπερβαίνει το διπλάσιο των ελάχιστων ορίων, οι επιβάτες θα δικαιούνται αποζημίωση που ισούται με το 50% του κόστους του εισιτηρίου τους. Η αποζημίωση θα πρέπει να καταβάλλεται σε μετρητά σε περίπτωση που το ζητά ο επιβάτης. Επιπλέον, εάν οι επιβάτες υποχρεωθούν λόγω της καθυστέρησης να διανυκτερεύσουν σε ξενοδοχείο πριν από την πραγματοποίηση του ταξιδιού τους, η εταιρία θα πρέπει να καταβάλει έως και 80 ευρώ για κάθε διανυκτέρευση (για έως και 3 διανυκτερεύσεις). Δικαιώματα των επιβατών με κινητικά προβλήματα Σύμφωνα με τον κανονισμό, η αναπηρία δεν μπορεί να θεωρηθεί λόγος για την απαγόρευση επιβίβασης. Θα πρέπει να παρέχεται δωρεάν βοήθεια στα λιμάνια στα άτομα με αναπηρία, με την προϋπόθεση ότι η εταιρία θα έχει ειδοποιηθεί κατά την κράτηση του εισιτηρίου είτε τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την επιβίβαση. Το ίδιο θα ισχύει και για τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων. Οι κανόνες αυτοί θα τεθούν σε ισχύ το 2012. Όλα τα επιβατικά πλοία 12 επιβατών και άνω θα υπόκεινται στους κανονισμούς αυτούς, με ορισμένες εξαιρέσεις, όπως στις περιπτώσεις εκδρομών ή επισκέψεων σε αξιοθέατα. Οι επιβάτες των πλοίων θα έχουν περισσότερα δικαιώματα από όσα ισχύουν προς το παρόν για τους επιβάτες των αεροπλάνων σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, καθώς δεν προβλέπεται αποζημίωση σε περίπτωση καθυστερήσεων στις πτήσεις (αλλά μόνο σε περίπτωση ακύρωσης). Μετακινήσεις με λεωφορεία: Διαπραγματεύσεις σε εξέλιξη Το ΕΚ υιοθέτησε επίσης τροποποιήσεις σε σχέδιο κανονισμού που ορίζει τα δικαιώματα των επιβατών λεωφορείων και πούλμαν, όπως την επιστροφή του κόστους του εισιτηρίου ή την τροποποίηση του δρομολογίου σε περίπτωση καθυστέρησης στην αναχώρηση μεγαλύτερης των 2 ωρών, καθώς και αποζημίωση ύψους έως και 1800 ευρώ σε περίπτωση απώλειας ή βλάβης των αποσκευών. Επιπλέον, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές, σε περίπτωση θανάτου ενός επιβάτη κατά τη διάρκεια ατυχήματος, δεν θα πρέπει να τεθεί όριο στο ύψος της αποζημίωσης. Επιμένουν επίσης στην παροχή δωρεάν βοήθειας ή την καταβολή αποζημίωσης, εφόσον βλάβη στο λεωφορείο καθυστερήσει την άφιξη στον τελικό προορισμό. Υποστηρίζουν, τέλος, ότι θα πρέπει να παρέχεται δωρεάν βοήθεια στους επιβάτες με αναπηρία. Οι ευρωβουλευτές επιθυμούν την εφαρμογή του κανονισμού όχι μόνο στα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, αλλά και στις τοπικές συγκοινωνίες. Οι διαπραγματεύσεις με το Συμβούλιο δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί, και είναι πιθανή η διαδικασία συνδιαλλαγής.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!

Στα πλαίσια της επί ένα μήνα κινητοποίησής μας με στόχο την άμεση κατάθεση του ν/σ για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά,μεταξύ των άλλων, είχαμε αποστείλει επιστολή και στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ζητώντας του συνάντηση με περιεχόμενο: - την ενημέρωσή του για το κρίσιμο θέμα της υπερχρέωσης των ελληνικών νοικοκυριών και την ανάγκη άμεσης ψήφισης του νομοσχεδίου - την παράκλησή μας να στηρίξει, για άλλη μια φορά, την συλλογική μας προσπάθεια. Η Προεδρεία της Δημοκρατίας ανταποκρίθηκε στο αίτημα των ενώσεων καταναλωτών και την Δευτέρα 5 Ιουλίου ζήτησε να ορισθεί ημερομηνία συνάντησης. Σεβόμενοι την προθυμία αλλά και τον πολύτιμο χρόνο του Προέδρου, αποφασίσαμε να ακυρώσουμε την προτεινόμενη συνάντηση, δεδομένου ότι ήδη το ν/σ είχε κατατεθεί στην Βουλή. Ωστόσο, όπως ο ίδιος γνωρίζει και επιθυμεί, είμαστε πάντα στην διάθεσή του. Οι Ενώσεις Kαταναλωτών αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημά μας και να τον συγχαρούμε για την γνωστή ευαισθησία του στα θέματα που απασχολούν τον καταναλωτή, αλλά και την ελληνική κοινωνία γενικά. Υπενθυμίζουμε ότι δύο χρόνια πριν, κατά την διάρκεια του επιτυχημένου μποϋκοτάζ κατά του ακριβότερου του 1 € γάλακτος, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε ζητήσει να μας συναντήσει, στήριξε δημόσια την προσπάθειά μας και μας διαβεβαίωσε ότι η πόρτα του είναι πάντα ανοιχτή για μας. Η ανταπόκριση του Προέδρου της Δημοκρατίας στο αίτημά μας για συνάντηση, δυστυχώς η μόνη που λάβαμε σε παρόμοια αιτήματα προς την πολιτική ηγεσία, σηματοδοτεί την αναγνώριση του έργου και των προσπαθειών μας για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ελλήνων καταναλωτών. Οι συμμετέχουσες Ενώσεις Καταναλωτών 1. Ινστιτούτο Καταναλωτών Κρήτης (ΙΝΚΑ ΚΡΗΤΗΣ) 2. Ένωση Καταναλωτών ‘’Η Ποιότητα της Ζωής’’ (Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ) 3. Ένωση Καταναλωτών Καβάλας (ΕΝ.Κ.ΚΑ) 4. Σύλλογος για τα Δικαιώματα του καταναλωτή και του Πολίτη (ΔΙ.ΚΑ.Π) 5. Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Έβρου (E.Π.Κ.Ε) 6. Ένωση Καταναλωτών Λέσβου (ΕΝ.ΚΑ.Λ) 7. Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου (ΙΝΠΚΑ ΗΠΕΙΡΟΥ) 8. Ένωση Καταναλωτών Νομού Αιτωλοακαρνανίας 9. Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών (Ε.Π.ΚΑ.Σ) 10. Ένωση Καταναλωτών Ροδόπης 11. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Νομού Κοζάνης (ΚΕ.Π.ΚΑ Ν. ΚΟΖΑΝΗΣ) 12. Βιοκαταναλωτές για Ποιοτική Ζωή «ΒΙΟΖΩ» 13. Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Κιλκίς (ΕΝΩ.Π.ΚΑ) 14. Μοτοσικλετιστική Ένωση Καταναλωτών (ΜΟΤ.Ε.Κ.) 15. Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών – ΕΛ.ΚΕ.ΚΑ 16. ΙΝΚΑ Ηλείας 17. Ένωση Καταναλωτών Χίου 18. Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) 19. Ένωση Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας 20. ΝΕΟ ΙΝΚΑ 21. ΙΝΚΑ Μακεδονίας 22. Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση Φλώρινας( ΕΚΑΤΟ) 23. Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Υπηρεσιών 1. ΙΝ.ΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝ.ΚΑ/ΓΟΚΕ) 2. Πανελληνία Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών (Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ) Αθήνα 6 Ιουλίου 2010

Τατουάζ από χένα (µη µόνιµα)


 Τα τατουάζ από χένα που δεν είναι µόνιµα είναι κυρίως µια καλοκαιρινή µόδα, ιδιαίτερα διαδεδομένη στις µέρες µας. Τα βρίσκουµε σε προορισμούς µε έντονο τουρισµό και προωθούνται από πλανόδιους πωλητές.
  Συχνό φαινόμενο είναι η παρατήρηση δερµατικών ερεθισμών, συνέπεια της χρήσης προσωρινών τατουάζ µε βάση τη χένα. Βασική αιτία εµφάνισης τέτοιων ερεθισμών είναι µια πολύ τοξική ουσία (µε την κωδική ονομασία PPD, η οποία βρίσκεται στη φυσική µαύρη χένα και µπορεί να προκαλέσει κινδύνους για την υγεία του χρήστη.
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής αγοράσει χένα για προσωπική χρήση, καλό είναι να γνωρίζει ότι στη συσκευασία πρέπει να αναγράφονται:
·        Το όνοµα και τα στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο) του κατασκευαστή
·        Η ημερομηνία παρασκευής και λήξης του προϊόντος
·        Οι οδηγίες χρήσης
·        Τα συστατικά παρασκευής του προϊόντος
·        Τα σήµατα πιστοποίησης του προϊόντος

Ο καταναλωτής που θέλει να χρησιμοποιήσει χένα καλό θα είναι:

·        Να ζητάει αποδείξεις για το προϊόν που χρησιμοποιείται από τον έµπορο
·        Να ζητάει και να βλέπει τα συστατικά του προϊόντος
·        Να επικοινωνεί άµεσα µε το πλησιέστερο Κέντρο Υγείας σε περίπτωση παραμικρής ενόχλησης.

Πώς να Κόψτε ένα τέλειο Καρπούζι


Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα μεγάλο μαχαίρι. Και κρατήστε έπειτα τα δάχτυλά σας μακριά από αυτό. Πρώτον ότι η περικοπή μεγάλος τύπος στη μέση και στη συνέχεια αφαιρείτε το τέλος .
Ξεκινήστε τεμαχισμό off κομμάτια του καρπουζιού δέρματος σε γωνία , ακολουθώντας την καμπύλη του καρπουζιού .
Θα καταλήξουμε με κάτι που μοιάζει με αυτό .
Στη συνέχεια, πηγαίνετε γύρω από το καρπούζι και πάλι , κόψιμο από το υπόλοιπο του δέρματος , καθώς και κάθε biggish λευκές κηλίδες .
Πέτα όλα αυτά τα πράγματα μακριά , ή πετάξτε το στο σωρό λιπάσματος σας / κιβώτιο / τσάντα / οποιοδήποτε όνομα.
Ξεκινώντας από τη μια φέτα τέλος όλος ο τρόπος από πάνω προς τα κάτω για να κάνει μεγάλες τομές για μια ίντσα παχιά .
Γυρίστε το καρπούζι σας κατά 90 μοίρες και να κάνει άλλο ένα 1 ίντσα φέτα . ορίσει Στη συνέχεια, ότι η νέα φέτα κάτω σε κοπή του σκάφους σας και κόψτε το πάνω σε κομμάτια 1 ίντσας .
Κουτάλα μέχρι όλα αυτά ομοιόμορφα σε τετράγωνα κομμάτια και χωματερή τους σε ένα μπολ . Επαναλάβετε τα τελευταία δύο βήματα μέχρι το καρπούζι σας είναι όλα τα κόψουν .
Τώρα δεν το εξετάσουμε νόστιμα! Απολαύστε το ! Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!


http://pinksuedeshoe.com