Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011

Σχετικά με ανάκληση αυτοκινήτων Jeep Wrangler/ Wrangler Unlimited για έλεγχο στην εξωτερική επένδυση στα σωληνάκια των φρένων και Jeep Cherokee για αντικατάσταση του μηχανισμού κίνησης των υαλοκαθαριστήρων.


 
H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία CHRYSLER JEEP ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ, επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων CHRYSLER, JEEP και DODGE στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί τις κάτωθι ανακλήσεις αυτοκινήτων...
Συνημμένα:
Λήψη αυτού το αρχείου (sitefile-10415.pdf)Δελτίο τύπου της 26-01-2011[ ]47 Kb
 

Σχετικά με προληπτική ανάκληση μίνι φούρνου μάρκας BLUE SKY μοντέλο BTΟ12-10, 1200W από την εταιρεία Carrefour Μαρινόπουλος ΑΕ.

 
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, ανακαλεί εθελοντικά και για προληπτικούς λόγους το προϊόν με την εμπορική ονομασία ΜΙΝΙ ΦΟΥΡΝΟΣ BLUE SKY, λευκού χρώματος, μοντέλο BTΟ12-10, 1200W, που διακινείται στην Ελλάδα από την επιχείρηση «Καρφούρ Μαρινόπουλος Α.Ε.» με γραμμοκώδικα (bar code): 3 608 141 469 105.
Συνημμένα:
Λήψη αυτού το αρχείου (sitefile-10414.pdf)Δελτίο τύπου της 26-01-2011[ ]51 Kb
 

Σχετικά με ανάκληση μηχανών γκαζόν VIKING για αντικατάσταση του μαχαιριού κοπής.


 
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία ANDREAS STIHL AE, θυγατρική της Αυστριακής εταιρείας VIKING στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μηχανών γκαζόν μοντέλα:
ΜΒ 650.0 OS, MB 650.0 VS, MB 650.0 KS, MB 655.0 GS, MB 655.1 GS, MB 655.0 KS, MB 655.0 OS, MB 655.1 VS, MB 750.1 KS, MB 755.0 KS και MB 755.1 KS.
Συνημμένα:
Λήψη αυτού το αρχείου (sitefile-10412.pdf)Δελτίο τύπου της 24-01-2011[ ]42 Kbων

Μέσο Μαζικής Μεταφοράς ή Ι.Χ. Αυτοκίνητο;...

Από το "Νέο ΙΝΚΑ"
http://www.newinka.gr/
  
Είναι λίγο ή πολύ αυτονόητο ότι καμία ένωση καταναλωτών που θέλει να σέβεται τον ρόλο της και κανένας πραγματικά σκεπτόμενος πολίτης δεν θα συμφωνήσει με τις απαράδεκτες και αισχροκερδώς ληστρικές αυξήσεις στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και τις υπόλοιπες ρυθμίσεις που τις συνοδεύουν, όπως η μείωση του χρόνου χρήσης των εισιτηρίων.
Το κατεξοχήν μέσο μετακίνησης των πολιτών, ειδικά των αδύναμων, αλλά και όσων για λόγους πολιτικής, κοινωνικής και οικολογικής συνείδησης επέλεξαν να αφήσουν το Ι.Χ. αραγμένο και να μετακινηθούν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γίνεται πλέον δυσπρόσιτο και ακριβό, ακριβότερο από το Ι.Χ. στις περισσότερες περιπτώσεις.
Στην προηγούμενη αύξηση των εισιτηρίων προτείναμε μαζί με άλλους φορείς της κοινωνίας την παράδοση των εισιτήριων από τον ένα μετακινούμενο στον άλλο με την...
 εναπόθεσή τους σε διάφορα σημεία. Εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως αποτελεί ένα μέτρο και μέσο, ώστε το κράτος να αντιληφθεί τα αδιέξοδα που προκαλεί με τις πολιτικές του και να λάβει ένα ράπισμα για τις ανεύθυνες τακτικές του.
Δεν θα μπορούσαμε επίσημα να προτείνουμε την μη πληρωμή εισιτηρίου ως μέσο αντίστασης και πάλης, λόγω του τυπικά παράνομου χαρακτήρα της πράξης. Στην πραγματικότητα όμως, δεν θα μας πείραζε καθόλου η γιγάντωση του κινήματος αυτού («ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ») και φυσικά ποτέ δεν θα αντιδράσουμε σε τέτοιες κινήσεις. Ήδη, σημαντικός αριθμός μελών μας είναι ενταγμένος στα κινήματα αυτά και είναι ευνόητο ότι θα παράσχουμε συνδρομή σε όσους πολίτες βρεθούν στην ανάγκη να την ζητήσουν αντιμετωπίζοντας ένα πρόστιμο λόγω μη πληρωμής εισιτηρίου.
Μία πρώτη συμβουλή είναι, πως κανείς από τους ελεγκτές υπαλλήλους δεν έχει το δικαίωμα να συλλάβει ή να κρατήσει με την βία κάποιον που δεν πλήρωσε εισιτήριο, ούτε φυσικά μπορεί να τον υποχρεώσει να πληρώσει ή να κατασχέσει περιουσιακά του στοιχεία.
Ι.Χ. ή Μέσο Μαζικής Μεταφοράς ; τι είναι οικονομικότερο για τον πολίτη;
Οι αυξήσεις στα εισιτήρια των Μ.Μ. Μεταφοράς είναι μία ακόμα απόδειξη της κρατικής αισχροκέρδειας σε βάρος των πολιτών ιδίως των λαϊκών τάξεων της εργασίας, και ακόμα μία απόδειξη της ανικανότητας των κυβερνώντων και μάλιστα διαχρονικά.
Είναι κορυφαία απόδειξη της ανικανότητας να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν λειτουργικά και ποιοτικά συστήματα μαζικών μεταφορών, αλλά και να ελέγξουν παράνομες συμπεριφορές, κλοπές, απάτες, μίζες και προμήθειες στο χώρο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, από τις μικρότερες σε μέγεθος έως κορυφαίες σε βαρύτητα και ποσά. Δεν είναι τυχαίο ότι ένα μέρος του σκανδάλου SIEMENS αφορά τις μεταφορές.
Ένα τυπικό σύγχρονο μικρό ή μεσαίο Ι.Χ. καταναλώνει στην πόλη 5-7 λίτρα καυσίμου ανά εκατό χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει ότι με μέση τιμή 6 lt/100 χλμ. η κατανάλωσή του είναι 0,06 λίτρο ανά χιλιόμετρο.
Με τις σημερινές τιμές διεθνούς και ημεδαπής, αλλά και κρατικής αισχροκέρδειας στα καύσιμα, ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη καταναλώνει κάτι λιγότερο από 10 λεπτά ανά χιλιόμετρο και συγκεκριμένα με τιμή αμόλυβδης 1,60/λίτρο καταναλώνει 9,6 λεπτά ανά χιλιόμετρο.
Λαμβάνοντας ως τιμή αναφοράς τα 10 λεπτά ανά λίτρο βενζίνης, συνυπολογίζοντας και τα λοιπά λειτουργικά κόστη του Ι.Χ., προκύπτει ότι με το αντίτιμο ενός εισιτηρίου των 1,40 Ευρώ, το Ι.Χ. διανύει δεκατέσσερα ολόκληρα χιλιόμετρα !!!.
Έτσι ενδεικτικά δημιουργήσαμε τον πιο κάτω πίνακα:
Εάν μάλιστα κάποιος είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιεί διπλές συγκοινωνίες, όπως αρκετές χιλιάδες συμπολίτες μας, το θέμα γίνεται ακόμα πιο ακραίο.
Δεν αναφέρουμε τα πιο πάνω για να ωθήσουμε σε μαζική χρήση του Ι.Χ. , τουναντίον πιστεύουμε σε κάτι που επί έτη αναζητείται, ποιοτικές δημόσιες συγκοινωνίες με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Είναι σαφές ότι δεν είναι δυνατόν σε κανένα θεμιτό πλαίσιο η μετακίνηση με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να είναι ακριβότερη και να κοστίζει ακριβότερα στον πολίτη από την μετακίνηση με ιδιωτικό μέσο (Ι.Χ. Αυτοκίνητο).
Η ευθύνη της κυβέρνησης – κράτους είναι διαχρονικά σοβαρότατη και ουδείς σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να δικαιώσει τέτοιες πολιτικές και λογικές.
Είμαστε υποψιασμένοι για την τύχη των αστικών συγκοινωνιών, αφού η άνοδος των τιμών ενός δημόσιου κοινωνικού αγαθού συνήθως ακολουθείται από ιδιωτικοποίηση (π.χ. Ο.Τ.Ε.), αφού δημιουργείται πεδίο για μεγάλες ιδιωτικές κερδοφορίες.
Όπως διαμορφώνονται οι συνθήκες, ένας εργαζόμενος, αμειβόμενος με τον κατώτατο μισθό της ΕΓΣΣΕ που η κυβέρνηση φρόντισε να υπάρχουν ακόμα χαμηλότεροι μισθοί, πρέπει από την ημερήσια εργασία του να ξοδεύει περίπου ¾ της ώρας ημερήσιας εργασίας του για το κόστος της μετακίνησής του από και προς την εργασία του !!!
Mε βάση το καθαρό ημερομίσθιο, αφαιρουμένων των κρατήσεων, που προσδιορίζεται στα 28 περίπου Ευρώ με αντίστοιχο ωρομίσθιο στα 3,50 Ευρώ περίπου επαληθεύει τον πιο πάνω ισχυρισμό μας.
Σε επίπεδο έτους το μέσο κόστος μετακίνησης ενός εργαζόμενου με μία μετακίνηση από και προς την εργασία του διαμορφώνεται στα 840 Ευρώ !!! (Για 25 ημέρες μ.ο. ανά μήνα Χ 2,80 Ευρώ που αποτελεί το ημερήσιο κόστος μετακίνησης 2 εισιτηρίων.)
Η κυβέρνηση απαιτεί συνεπώς από τους Έλληνες εργαζόμενους να ξοδεύουν άνω του ενός μηνιαίου μισθού για την μετακίνηση στην εργασία τους !!!.
Πρόκειται για τον πλήρη παραλογισμό και αισχροκέρδεια, καθώς και εκμετάλλευση του πολίτη από το κράτος.
Αυτά, όπως και την αξιοπρέπεια των ανθρώπων – πολιτών καθόλου δεν λογάριασε η κυβέρνηση με τις ακραίες πολιτικές της αποφάσεις, που αν μη τι άλλο αποδεικνύουν τεράστιες προσωπικές ανικανότητες παραγωγής σοβαρού πολιτικού έργου και ουσιαστικών πολιτικών υπέρ της κοινωνίας.
Η δική μας πρόκληση είναι πρόκληση της κοινωνίας: Εάν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον πολιτειακό τους ρόλο να παραιτηθούν. Πολιτικές που χρεώνουν στην κοινωνία τις αδυναμίες των κυβερνώντων όχι μόνο είναι κοινωνικά επιζήμιες και καταδικαστέες, αλλά και θα πρέπει να ανατραπούν, όπως το αντιλαμβάνεται η κοινωνία των πολιτών.
Καλούμε την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα τις αυξήσεις και να έλθει σε επαφή μαζί μας και με τους λοιπούς φορείς της κοινωνίας των πολιτών για να της παραδώσουμε έτοιμες προτάσεις – λύσεις στο ζήτημα των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών.