Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Δημήτρης Σπυράκος, προέβη στην ακόλουθη ανακοίνωση:
«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συνεχής προβολή διαφημιστικών καταχωρήσεων για την προώθηση συσκευών οζονοποίησης και μεθόδων οζονοθεραπείας (σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, αλλά και σε καταχωρήσεις εντύπων και ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης), με τη χρησιμοποίηση ισχυρισμών για θεραπευτικές ιδιότητες του όζοντος. Στις καταχωρήσεις αυτές, το όζον συνιστάται για τη θεραπεία διαφόρων παθήσεων που άπτονται του τομέα χειρουργικής, της παθολογίας, της κοσμετολογίας, της δερματολογίας, της μαιευτικής, της γυναικολογίας, της νευρολογίας κ.α.
«Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μια συνεχής προβολή διαφημιστικών καταχωρήσεων για την προώθηση συσκευών οζονοποίησης και μεθόδων οζονοθεραπείας (σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς, αλλά και σε καταχωρήσεις εντύπων και ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης), με τη χρησιμοποίηση ισχυρισμών για θεραπευτικές ιδιότητες του όζοντος. Στις καταχωρήσεις αυτές, το όζον συνιστάται για τη θεραπεία διαφόρων παθήσεων που άπτονται του τομέα χειρουργικής, της παθολογίας, της κοσμετολογίας, της δερματολογίας, της μαιευτικής, της γυναικολογίας, της νευρολογίας κ.α.