Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Κατάλογος με συμμετοχές ασφαλισμένων στα φάρμακα, σύμφωνα μετις διατάξεις του αρ. 38 Ν.4025/2011


Συμμετοχές ασφαλισμένων

Κατάλογος με συμμετοχές ασφαλισμένων στα φάρμακα, σύμφωνα μετις διατάξεις του αρ. 38 Ν.4025/2011
Ο ΕΟΦ σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 38 του ν. 4025/2011 (228 Α΄/2012) και της Υ.Α. Φ42000/οικ.2555/353 (ΦΕΚ Β΄497/2012) αναρτά στην ιστοσελίδα του, κατάλογο με τις δραστικές ουσίες και τα αντίστοιχα προς αυτές κυκλοφορούντα προϊόντα που περιλαμβάνονται στον ισχύοντα Θετικό Κατάλογο και στο Συμπλήρωμα αυτού που ορίζονται ως θεραπεία βάσει των εγκεκριμένων τους ενδείξεων τους για τις δημοσιευμένες παθήσεις η φαρμακοθεραπεία των οποίων αποζημιώνεται με μειωμένη (10%) ή συμμετοχή μηδέν (0%) του ασφαλισμένου στα φάρμακα. Για όλα τα υπόλοιπα φάρμακα του Θετικού Καταλόγου η συμμετοχή του ασφαλισμένου είναι 25%.
Στον κατάλογο υπάρχει η κατηγοριοποίηση των φαρμάκων σύμφωνα με το σύστημα ATC και η ένδειξη «75, 90, 100» αναφέρεται στην εναπομένουσα συμμετοχή του κράτους στην αποζημίωση του φαρμάκου αφού αφαιρεθεί η συμμετοχή του ασφαλισμένου.
Για τα φάρμακα της παραγρ. 2 του άρθρου 12, του Ν.3816/2010, ισχύει 0% συμμετοχή ασφαλισμένου.

Συνημμένα: 
1. Συμμετοχές ασφαλισμένων - Αρχικός κατάλογος
2. Συμπλήρωμα καταλόγου συμμετοχών

 ΠΗΓΗ: ΕΟΦ  http://www.eof.gr/web/guest/home?p_p_id=62_INSTANCE_Cu81&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=vie

Όλα τα (μετεκλογικά) σχέδια για τη ρύθμιση των δανείων


Θα κατατεθεί τελικώς η πράξη νομοθετικού περιεχομένου για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά; Θα εφαρμοστεί η εξαγγελία για μείωση των δόσεων στο 30% του μηνιαίου εισοδήματος και αν ναι με ποιον τρόπο; Θα ξεπαγώσουν οι πλειστηριασμοί και τι θα γίνει μετά; Άλλο ένα τεράστιο μετεκλογικό μέτωπο...
Και τα δύο μεγάλα πολιτικά κόμματα φαίνεται να συμφωνούν στην αναγκαιότητα άμεσης λήψης μέτρων προκειμένου η μηνιαία δόση που βαραίνει τα νοικοκυριά να μην ξεπερνά πλέον το 30% του μηνιαίου εισοδήματος. Η σχετική εξαγγελία έχει ήδη ενσωματωθεί στον προεκλογικό λόγο και των δύο κομμάτων ενώ μια πρώτη γεύση για το πώς μπορεί να υλοποιηθεί μια τέτοια λύση, πήραμε από την απόφαση που ήδη ισχύει για τους δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
Μια γεύση πικρή είναι η αλήθεια καθώς οι περίπου 200.000 δανειολήπτες του ΤΠΔ το μόνο που μπορούν να κερδίσουν είναι χρόνο. Δεν παρακρατείται το 50% ή το 60% του μισθού προκειμένου να εξυπηρετηθεί το στεγαστικό δάνειο αλλά το 30%. Τη διαφορά όμως, δεν την χαρίζει κανένας στον δανειολήπτη. Η οφειλή παραμένει και πρέπει να καταβληθεί είτε με καθυστέρηση έξι μηνών είτε να ρυθμιστεί με μια από τις δύο εναλλακτικές που προσφέρονται (περίοδο χάριτος ή επιμήκυνση)
Η πράξη νομοθετικού περιεχομένου με την οποία θα ενεργοποιούνταν οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους υπερχρεωμένους δανειολήπτες δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη. Είναι και αυτή μια εκκρεμότητα. Θα κατατεθεί εντός των ημερών ως Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου ή θα περιμένουμε την επομένη των εκλογών; Διακυβεύεται, ως γνωστόν, το αν θα ενταχθούν και οι μικρομεσαίοι στον περίφημο νόμο Κατσέλη, το αν θα ισχύσει ευνοϊκότερο καθεστώς για την τακτοποίηση της κύριας κατοικίας και το αν θα επισπευτούν οι διαδικασίες ώστε ο υπερχρεωμένος να μην περιμένει 10 χρόνια μέχρι να απαλλαγεί από τις οφειλές του.
Η τρίτη εκκρεμότητα, είναι ίσως η μεγαλύτερη. Τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, δείχνουν ότι τουλάχιστον το 15% των στεγαστικών δανείων έχει σταματήσει να εξυπηρετείται κανονικά. Οι πλειστηριασμοί όμως έχουν «παγώσει» με νόμο μέχρι το τέλος του έτους. Εγείρεται λοιπόν το ερώτημα. Θα παραμείνουν παγωμένοι οι πλειστηριασμοί και μετά το τέλος του 2012. Τα επιτελεία των κομμάτων γνωρίζουν ότι τα περιοριστικά μέτρα δεν μπορούν να συνεχιστούν επ'άπειρον. Αναζητείται λοιπόν η λύση. Εξετάζεται ένα πακέτο μέτρων που θα επιτρέπει σε όσους δανειολήπτες δεν μπορούν να πληρώσουν το στεγαστικό τους και κινδυνεύουν να χάσουν το σπίτι τους, να πληρώνουν ένα μικρό ποσό (κάτι σαν ενοίκιο) το οποίο θα είναι προσαρμοσμένο στις οικονομικές αντοχές του νοικοκυριού. Αυτό βέβαια, θα διαρκεί για συγκεκριμένη χρονική περίοδο μερικών ετών. Στη συνέχεια, ο δανειολήπτης, εφόσον επιθυμεί να κρατήσει το ακίνητο στην κατοχή του, θα πρέπει να αναλαμβάνει την αποπληρωμή νέου δανείου, το οποίο μπορεί να είναι και μικρότερο έναντι του αρχικού (δηλαδή κουρεμένο) καθώς θα είναι προσαρμοσμένο στη νέα μειωμένη εμπορική αξία του ακινήτου.
Με ένα τέτοιο σύστημα, ή κάποια παραλλαγή αυτού, οι τράπεζες, ευελπιστούν ότι δεν θα χρειαστεί να γίνουν συλλέκτες ακινήτων τα οποία αν βγουν στην αγορά, θα οδηγήσουν σε κατάρρευση των τιμών.
 
Πηγή ¨http://www.fpress.gr/index.php/trapezes/item/1451-ta-sxedia-gia-ta-daneia