Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Τουριστικά Πρακτορεία


           ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ    29-6-2012

 

Τουριστικά Πρακτορεία

Τα τουριστικά πρακτορεία αποτελούν συνήθως το πρώτο βήμα για τη διοργάνωση ενός ταξιδιού και των διακοπών όλων μας.

Ορισμένες φορές, όμως, στις συναλλαγές μας παρατηρούνται και προβλήματα:

 

- Αλλαγή ξενοδοχείου ή επιπέδου στο δωμάτιο του ξενοδοχείου.

- Ακύρωση πτήσης.

- Έκδοση υπεράριθμων εισιτηρίων.

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται στις σχέσεις με το πρακτορείο, καλό είναι να γνωρίζουμε και να προσέχουμε τα εξής:

- Tους όρους της σύμβασης με το πρακτορείο και τι προβλέπεται σε περίπτωση ακύρωσης της συμφωνίας.

- Tο πρακτορείο να είναι ενημερωμένο μέλος των αρμοδίων επαγγελματικών ενώσεων ώστε να ακολουθεί τους κανόνες που ισχύουν στην αγορά.

- Αν το πρακτορείο εφαρμόζει όλους τους κανόνες ασφαλείας, που ορίζονται από τους κανονισμούς για τη διοργάνωση ταξιδιών και λοιπών δραστηριοτήτων.

- Σε περίπτωση που οι συμφωνίες γίνονται μέσω του διαδικτύου να διαβάζουμε τους όρους, προσέχοντας εάν το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι φερέγγυο.

- Σε περίπτωση εξαπάτησης ή αθέτησης της συμφωνίας, να επικοινωνούμε άμεσα και να καταγγέλλουμε το γεγονός με τη Γραμμή Καταναλωτή (1520) ή το Κέντρο Παραπόνων του ΕΟΤ (1571)



Περισσότερες πληροφορίες Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτών Ιωαννίνων τηλ 26510.65178.-

Δεν υπάρχουν σχόλια: