Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ -ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ


Από διάφορες έρευνες προκύπτει ότι οι Έλληνες  προτιμούν να ταξιδεύουν στην Ελλάδα μόνοι τους..-

Συνήθως επιδιώκουν να πληροφορηθούν για κράτηση σ΄ένα κατάλυμα μέσω:
α) γνωστών, β) τα γραφεία του ΕΟΤ, γ) Ιντερνέτ, δ) απ’ ευθείας στο κατάλυμα.

Με όποιον τρόπο τελικά επιλέξετε ένα τουριστικό κατάλυμα για να μη βρεθείτε προ εκπλήξεων πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω  συμβουλές.

1)     Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που έχετε με τον υπεύθυνο του καταλύματος να στείλετε ένα FAX η E.mail όπου θα αναγράφονται λεπτομερώς τα συμφωνηθέντα, σύμφωνα με το παρακάτω υπόδειγμα.
        
                  ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ. Υπ’ όψη κου  Έλληνα
             ( Υπεύθυνο στο Ξενοδοχείο « ΩΡΑΙΑ  ΗΠΕΙΡΟΣ » -Ηγουμενίτσα

Κύριε Έλληνα
Μετά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, αναγράφω τα συμφωνηθέντα και παρακαλώ να μου στείλετε στο υπ’ αριθ.FAX ή E-mail την επιβεβαίωση.
Ζητώ μια κράτηση από 12/8/2014 (ΙΝ)-23-8-2014 (ΟUT) 1 τρίκλινο ( 2 ενήλικες και 1 παιδί 5 ετών) με πρωινό ( τύπου μπουφέ ) στο ξενοδοχείο σας με μπανιέρα, air.condition, με θέα θάλασσα και το ξενοδοχείο να απέχει 100 μέτρα από την θάλασσα. Υπάρχει ιδιωτικός χώρος στάθμευσης για το αυτοκίνητό μου, διαθέτει πισίνα το ξενοδοχείο σας και η τιμή του τρίκλινου δωματίου με το πρωινό να είναι 80 ευρώ τη διανυκτέρευση. Δηλαδή 12 διανυκτερεύσεις Χ 80 = 960 ευρώ.
Σας στέλνω με επιταγή ή στο αριθ.λογαριασμό σας…το 20% του συνολικού κόστους των διανυκτερεύσεων 192 ευρώ,
Αναμένω την επιβεβαίωσή σας.
Όνομα….

2. Επειδή πολλοί ταξιδιώτες δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο δωμάτιο στο κατάλυμα όπου θα περάσουν τις ευχάριστες ημέρες των διακοπών, για να μη βρεθείτε, προ εκπλήξεων και μάλιστα δυσάρεστων προτού πείτε το οριστικό «έκλεισα» κάνετε επιπλέον τις εξής απλές, αλλά σημαντικές ερωτήσεις.

-Σε ποια απόσταση βρίσκεται το κατάλυμα από το κέντρο της πόλης, ή οικισμού:
-Πόσο απέχει από τις καλύτερες παραλίες:
-Η περιοχή είναι ήρεμη ή έχει έντονη κινητικότητα, κυρίως τις βραδινές ώρες:
-Ποιες είναι ακριβώς οι υπηρεσίες που δίνετε :
-Σε τι απόσταση είναι η στάση για τις συγκοινωνίες ( αν είστε χωρίς αυτοκίνητο ).
-Στείλτε μου παρακαλώ ένα διαφημιστικό φυλλάδιο του καταλύματός σας.

Σαν ταξιδιώτης, έστω και εάν φοράτε σορτσάκι και σαγιονάρες, εξακολουθείτε να είστε πολίτες μιας ευνομούμενης χώρας. ¨Έχετε υποχρεώσεις, αλλά και δικαιώματα. Πρέπει, λοιπόν να τα ξέρετε, για να μπορείτε, ακριβώς, να τα προστατέψετε.

Το Γραφείο  Προστασίας Τουριστών τoυ Ινστιτούτου Προστασίας Καταναλωτών Ηπείρου είναι στη διάθεση  του κάθε καταναλωτή ταξιδιώτη να τον ενημερώσει για τα δικαιώματά του, αλλά και να του συμπαρασταθεί σε κάθε προβλημά του .Γι’ αυτό μην διστάζετε να επικοινωνείτε μαζί μας για οποιαδήποτε πληροφορία-παράπονο η καταγγελία στη Διεύθυνση Θ.Πασχίδη 52 ΤΚ 45445 Ιωάννινα-Τηλ. /Φάξ 26510-65178. E-mail:inpka.hp@gmail.com.- .



Δεν υπάρχουν σχόλια: